close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בתים מעוצבים

מערכת שורשה תמוז, תשעז29/06/2017

כולנו רוצים לגור בבית מעוצב היטב, כלומר כזה שיהיה גם שובה לב ויקסים את כל מי שנכנס אליו, וגם פרקטי עבור כל בני הבית

תגיות:
כולנו רוצים לגור בבית מעוצב היטב, כלומר כזה שיהיה גם שובה לב ויקסים את כל מי שנכנס אליו, וגם פרקטי עבור כל בני הבית. הבשורות הטובות הן שבימינו קל להוציא לפועל כמעט כל חלום והאפשרויות רבות ומגוונות, והבשורות העוד יותר טובות הן שיש מבחר מקורות השראה כך שכל אחד יכול לבחון שלל בתים מעוצבים ולבחור את המוטיבים שהוא רוצה לאמץ אצלו בבית.

בתים של אחרים
כל מי שרוצה בית מעוצב מוזמן לקבל השראה מבתים של אחרים – חברים ומכרים. כמובן שלא מומלץ להעתיק אחד לאחד את העיצוב של הבית של החבר הכי טוב שלכם, זה ייראה מוזר, אבל השראה מבתים שמוצאים חן בעיניכם והתאמת הרעיונות שלקחתם לבית שלכם עשויות להוביל לתוצאות מרשימות מאוד.

טלוויזיה וסרטים
סדרות טלוויזיה וסרטים מעניקים לנו הצצה למבחר רחב של בתים מעוצבים ובדרך כלל גם כאלה שעוצבו באופן מקצועי ומעניין במיוחד. באופן טבעי לא כל דירה שעוצבה בהוליווד או בסדרה עתירת תקציב נוכל גם אנחנו ליצור, אבל אלמנטים מלהיבים ורעיונות מקוריים בהחלט אפשר לאמץ.

ספרות מקצועית וקטלוגים
מידע מקצועי יותר לגבי העקרונות של תכנון אופטימלי של בתים וסגנונות עיצוב אפשר לקבל מספרים של אדריכלים ומעצבים – שהפכו נפוצים למדי בשנים האחרונות כחלק מהמגמה הכללית של הוספת אסתטיקה לחיים.

גם בקטלוגים של חברות שונות ניתן למצוא שלל רעיונות לעיצוב הבית. כך למשל קטלוג של חברה לייצור ספות עשוי לכלול תמונות של חדרי ילדים שלמים, סלונים מעוצבים וכו'.

בתים מעוצבים ע"י אנשי מקצוע
על אף העובדה שישנם שלל מקורות השראה בימינו, עדיין אין תחליף לבית שעוצב ע"י אנשי מקצוע – מעצב/ת פנים עם המון ניסיון, ידע עדכני וכמובן טביעת עין ייחודית שמבטיחה בית מקורי באמת, ששוררת בו הרמוניה נעימה בין כל החלקים ובהתאם הוא מסב נחת רבה במיוחד.

עוד כדאי לקחת בחשבון שאותם בתים מעוצבים בעזרת אנשי מקצוע מנצלים באופן האופטימלי את השטח, ובנוס, הם מותאמים בדיוק לצרכים שלכם, כולל כאלה שכלל לא הייתם מודעים אליהם, כך שגם מבחינה פרקטית יש יתרון לעיצוב מקצועי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה